pondělí 9. dubna 2012

Dohráno: EoB

Tak dámy a pánové, je to tady!

Slavnostně jsem umlátil svého prvního Beholdera :) Trvalo to sice o trochu déle ale povedlo se, mé první dohrání této klasiky.

Už je to tady! Xanatharovo vtělení do obludného Beholdera


A jaké to tedy celé bylo? Parádní jízda, první dvě parta byly uplně pohodové na rozjezd a seznámení se s hrou, ani jsem si nemusel kreslit mapy, pak uz "level design" zacinal byt komplikovanejsi a tak ke slovu přišlo mapování pomocí tužky a papíru :)

Cha,chá tak dopadnou všichni, jenž mi vstoupí do cesty ;-)

Co mne docela překvapilo byl velice hladký průchod hrou, nebylo moc míst kde by se člověk zdržel z důvodu nějakého zákysu, klíče se daly vždy najít, případně se dá propadnout do nižšího patra přes díru v zemi. Pravdou je, ale že jsem poctivě neprolezl každý kout dungeonů a neobjevil všechny tajné skrýše či speciální poklady kterých by dle clue booku mělo být právě 12? Docela dobrou vychytávkou je možnost pouze jedné save pozice, to si člověk musí rozmyslet jestli uložit ;-)

No,inu a toto je "outro"

Souboje vesměs nejsou moc velká výzva, ze začátku vůbec, kde tak trochu přituhlo bylo čtvrté patro s hnusnýma pavoukama, kteří jsou schopni přiotrávit členy party. No a co se mi samozřejmě nestalo, otrávili mi oba válečníky, přičemž po chvíli došly lektvary s protijedem a klérik byl ještě na nízkém levelu, takže kouzlo slow poison jsem také nemohl použít a tak mi chrabří bojovníci zemřeli. Rise dead z důvodu nízkého levelu bylo tabu, takže nezbývalo než zatnout půlky a dvě patra projít pouze s mágem a klerikem - v ten moment tedy řádně přituhlo, bál jsem se každého klapání pavoučích nohou v dáli! Ale naštěstí v pátém patře jsem potkal trpaslíčího klérika, který mi oba bojovníky oživil. Z toho jsem byl celý takový nějaký šťastný že jsem trpaslíkům neprozřetelně v dobrém rozmaru slíbíl najít jejich korunního prince a lektvar pro krále.Jak jsem slíbil tak jsem i udělal a z desátého patra prince na světlo přivedl a z jedenáctky i ten lektvar donesl.Za to byla příjemná odměna ve formě speciální antibeholdří hůlky, kterou jsem ve dvanáctem patře  řádně využil :)

ale ten pocit vítězství a slávy za to stojí! :)

Ještě něco málo k místnímu obludáriu, největší problémy mi dělaly kostry, které jsem nevědomky vypustil někde v sedmém? patře, když jsem blbec šlápnul na plošinku, ty jako byly a potom ti ohavní cthulhu bubáci mi dali docela zabrat, jelikož uměli paralyzovat mé bojovníky.No a samozřejmě pavouci, brrrrr ti mne osobně tedy fakt řádně nasrali - díky za to, že mi cluebook prozradil toho trpaslíka co umí oživovat padlé :)) ještě mne tak napadají ty potvory se zobáky, co uměly posílat magic missiles, ty taky nepatřili k nejlehčím protivníkům.. co mne ale trochu zklamalo byl finální fight, jelikož se dá beholder buď umlátit úkrokovou metodou, anebo za pomocí hůlky dostrkat na bodáky.

Každopádně se už těším na dvojku a import party!

Žádné komentáře:

Okomentovat