pondělí 9. dubna 2012

Hail to the WC SAGA

Oh yeeah, tahle hra mi dává zabrat, buď je to tím že jsem za to dobu co jsem naposledy wing commandery hrál notně vyměknul (tj.přizpůsobil se dnešnímu trendu) či je tahle hra kurevsky težká?
Na myši mi to nešlo hrát, tak jsem si kurňa pořídíl joy, no hraje se to mnohem lépe, dokonce se i strefím do nějaké té bláznívé kočky ale i tak, jednu misi jsem snad jel 20x a pořád žádný úspěch doud jsem si nesnížil obtížnost na easy (hraju to na medium) a to se jednalo o takovou eskortovací misi, vyzvedl jsem po cestě dva bombardéry na prvním waypointu zničil pár koček a doletěl ke dvěma křižníkům, no zatím co jsem ničil jeho obránce, samozřejmě mi zhebli ty dva bombardéry, no ok, primární cíl nesplním, tak jsem pak ty dva křižníky spolu s wingmanem ustřílel svými lasery, ok že se vrátím zpátky dom, no hovno, na dalším waypontu se na mě vyřítily kočky apolečně s nějakým jejich esem, no jak to asi mohlo dopadnout když jsme oba byli notně pošramocení od křižníků a bez raket. A tak to šlo 19x dokola, má frustrace nebrala konce a tak jsem to vyřešil na nižší obtížnost, to jsem to doklepl dokonce, ale stejně mi to jejich kočičí eso uteklo (samozřejmě jsem ho předtím notně prohnal).

útok na Vega systém

Dvě tři mise to bylo ok, jel jsem to zase na medium obtížnost, když kde se vzal, tu se vzal kočičí útok na planetu ve Vega systému a už to se mnou zase jede, jedu tu misi popáté a pořád bez úspěchu, jsem fakt takový trotl?

boj je tak zuřivý že se dostaneme až do atmosféry


Story je asi taková, na prvním waypointu se setkám s elitními stíhači, spoleně letíme na orbit, kde začíná útok na planetu, no naším úkolem je zničit torpéda vesmír-země tak aby města přežila, je jich tedy notně a jsou ďábelsky rychlá inu což , docela dost jich zničíme ale i tak se jich pár dostává do atmosféry - primární úkol opět nesplněn ale pomáhá nám orbitální ochrana a sundává zbytek torpéd. Na dalším waypointu pobijeme pár koček a dostává se k nám zpráva že kočičí transport je už nad planetou a chystá výsadek pozemních jednotek.Inu šup do vrchní atmosféry a pobít je.No transportérů je jak nasraných a samozřejmě okolo plno hlídacíc koček, tak pobijeme kočičky, na kterých vystřílím zbytek raket a hrr udolat transportéry, ale ty však nejsou zase tak bezzubé jak se může zdát a hlavně, je jich hodně! Tak si můžete tipnout jak to dopadlo :-( ach jo, tak bude zase další pokus a jak se pak zase naseru, tak obtížnost bude muset dolů abych to tu opravdu celé nerozmlátil!


Žádné komentáře:

Okomentovat