pondělí 13. srpna 2012

Nový přírůstek do sbírky: THREE WORLDS

Dnes mi konečně do doupěte dorazil hnědý, docela ošklivý a obouchaný balíček z UK.. Než skandálně odhalím jeho vnitřnosti, je třeba si postěžovat na pohnutou historii jeho cesty do mých tlapek...



Vše to začalo více než před měsícem, už dlouho jsem pátral po jednom z mých favoritů ze staré školy a to po prvním díle RAVENLOFTu. Dal se sice najít i v krabici, ale ta cena...  při tomto hledání jsem náhodou narazil na jednu zajímavou kompilaci, nikdy neviděnou, nikým nevlastněnou (opravdu na eBay byl pouze jeden prodejce!) a s nádherným boxartem, však foto napoví více nežli tisíce slov..



Cena byla také velice příjemná a de-facto myš mi na tlačítko s nejvyšším příhozem zajela úplně sama a odklikla ho! Dokonce se mi povedlo dostat se na nižší cenu než prodejce původně chtěl, no prostě na mne v ten moment svítilo slunce.. ;-) Domluva s prodejcem rychlá, ještě ten den balík odeslal, s tím že z UK by to nemělo trvat více než 5 pracovních dní. 

A tak jsem se obrnil trpělivostí a dal se do čekání, dny a následně i týdny kolem mne utíkaly nadsvětelnou rychlostí a než jsem se nadál, čtyři týdny v prdeli. No jo, ale kde je můj THREE WORLD of AD&D?? Na poště o něm nic nevěděli a tak co na to prodejce. Ten také nic nevěděl a dal se taktéž do zjišťování na poště v UK, bohužel také bez výsledku sledování zásilky nepodporováno... Po pár beznadějných dnech to dokonce skončilo tak, že mi s omluvou vrátil peníze včetně poštovného.. smutné, smutné, ja nechtěl peníze, ja chtěl pařit Ravenlofta! A hle, když už naděje odplula s Charónem na druhý břeh zjevila se mi ve schránce zpráva o tom že balík je na světě! Jo, ale kde, že? Zpátky v UK! No říkám WTF? Pak mi ještě přišly fotky kde jsem viděl že na balíku je přeškrtnuta moje adresa a nálepka že jsem jako nebyl doma a na poště si to taky nevyzvednul a tak to po 14 dnech poslali odesílateli zpět! ( a to jsem přitom na poště ohledně toho byl, oznámení ve schránce také žádné, sousedka co mi přebírá balíky také nezafungovala.. fuck.. ) No nic no, můj zájem stále trval a tak jsem prodejce ukecal ať mi to pošle ještě raz, že to jako zaplatím..  stálo mne to dodatečných 7GBP a podívejme se, uběhlo pět dní a balík mi dnes s radostí skočil do náruče! Nechápu.. Blbé teď je, že jsem v mezičase stačil prodat základní desku a paměti a nikde jinde doma CD mechaniku nemám :-D takže si ještě na Ravenlofta počkám, než mi dojde nový MB abych měl funční mechaniku a mohl si udělat ISO pro svého pařanského Miníka.


1 komentář:

  1. Podobná story se stala i mě: z ebay jsem objednával 2MB SRAM PCMCIA kartu pro mojí Amigu, těšil jsem se jako malej kluk, vše řádně zaplaceno a z Anglie zasláno a přitom kde nic, tu nic. Uběhlo pár týdnů a zmatený prodejce se ozval, co že se to stalo a proč má balíček zpět u sebe? Pošta se zásilku jednoduše rozhodla ignorovat, nic mi neoznámit, a po dvou týdnech hnití v šuplíku to poslali zpět :/ Tak jsem taktéž zaplatil další libry za druhý poštovný a za týden byl balíček konečně doma... :/

    Obecně se pošta k zásilkám ze zahraničí chová strašně, např. je běžně nechávaj položený na schránkách, což s balíkem v rámci ČR neudělali nikdy (pokud se ho teda nesnažili stůj co stůj procpat do schránky, na to jsou taky experti...)

    OdpovědětVymazat