pondělí 6. května 2013

Nové přírustky do sbírky

Dnešní prohra v hokeji mi tedy notně zkazila den, no ale co, už se těším na to, až vyklepeme naše slovenské bratry ;-) Ale naštěstí mi tento chmurný den rozsvítila zásilka z daleké USA, copak se v ní asi skrývá...?
Tadadaáááá, konečně se zadařilo a za výbornou cenu Lands of Lore sehnalo a to ještě v zachovalém stavu prosím. Výborně, výborně, srst se mi ježí vzrušením.. vlčata mne asi nějakou dobu neuvidí ...

  
                      

No a aby toho nebylo málo, tak z krabice ještě vyskočil pěkněj bubák! Speciální Diablo edice, obsahující díl první, druhý + datadisk a k tomu ještě navíc strategický průvodce hrou' Oh, yeeah!

  


3 komentáře:

  1. Diablo 2 mě moc nebere (ale co jsem se ho nahrál!), ovšem co se týče Lands of Lore... mám strach, že puknu závistí! Moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo děkuji pěkně pane, trvalo to sice dlouho, ale konečně se mi ho povedlo sehnat za super peníze - 10 USD a to ještě cd verze + bestiar a historie universa v knizecce zvlášť... ;-)

    Já diablo nikdy pořádně nehrál,ale každý o tom mluví... A když to bylo jen za 12 USD a ještě od stejného porodjce jako LoL, ty by jsi odolal?

    OdpovědětVymazat