neděle 11. srpna 2013

Elvíra: uvnitř hradu

Po schodech jsem opatrně vylezl do prvního patra, nic záludného tu však na mne nečekalo a tak jsem se uklidnil a rozhlédl se okolo.Stál jsem zhruba ve čtvercové místnosti, ze které se dalo pokračovat chodbou dále, anebo vystoupat po dalších schodech do vyššího patra.

Vybral jsem si první možnost a vydal se do chodby, jenž byla lemována zavřenými dveřmi. Zkusmo jsem jedny otevřel a to jak se ukázalo, byla to skvělá volba, ocitl jsem se totiž v baru.Špatnou zprávou však je to, že pípy jsou totálně suché a z jukeboxu se line jen ticho.No popadl jsem alespoň flašku absinthu, jenž se na mě křenila z barového pultu a vrátil se zpět na chodbu.


Vyzkoušel jsem dveře naproti, ale jen co jsem je otevřel, vylezl na mne strážný, zachrčel cosik ve smyslu zhyň a vytasil ho, myslím tím ten meč co měl za pasem, no já na něj vytáhl sekyru a po chvilce nebylo co řešit, jeho mrtvola se s žuchnutím sesula na zem, kde zůstala ležet v louži krve.Něco mi říká, že místní úklidová služba ze mne nebude mít příliš radost...


Vstupu do místnosti již nic nebránilo a já se ocitl v ráji, dostal jsem se totiž do expozice se zbraněmi! Výborně, zatetelila se ve mě dušička a kdyby měla nějaké ruce, určitě by samou radostí i zatleskala.Ve vitríně jsem našel nádherný jednoruční meč a k němu vyleštěný rytířský štít, abych nebyl až takový nenasyta, sekyru jsem jim tu s díky nechal. 


Následující dveře mne zavedly do kaple, ve které na lavici ležela odložená bible.Ze zvědavosti jsem ji otevřel a prolistoval a díky tomu našel mezi listy vložený pergamen s nějakým kouzlem.Na oltáři v čele kaple byl postaven křesťanský kříž, zvláštní na něm bylo to, že mu evidentně něco ve tvaru čtverce chybělo, nebylo však času nad tím pátrat a tak jsem se vrátil zpět na chodbu a vstoupil do  posledních dveří.


Zde již na mne čekal další strážný, ale díky novému meči a štítu jsem mu nedal šanci a za chvíli jsem již vesele překračoval jeho mrtvolu.Ocitl jsem se v menší knihovně, na policích zde byly v úhledných řadách vyrovnány svazky knih, zkusmo jsem pročítal jejich hřbety a našel takové skvosty jako "Urob si sám, ročník 79", anebo "Jak sám sobě démona si vyvolati" a nechyběl ani obligátní "Mein kampf".Už jsem byl na odchodu, když tu jsem periferně zahlédl knihu, která nebyla až tak pečlivě uložena, vypadalo to jako by ji tady někdo ve spěchu ukryl.Po bližším ohledání jsem zajásal, byla to Elvírou postrádaná kniha kouzel.


Popadl jsem ji a vrátil se zpět na chodbu, teď bude potřeba najít místní kuchyň, kde by na mne měla čekat Elvíra.Hledání nakonec bylo lehčí než jsem čekal, když jsem se totiž vracel chodbou zpět na začátek, ve výklenku jsem si všiml schodiště vedoucího dolů a podle smradu, jenž se odtud linul, vede určitě do kuchyně.A opravdu, bylo tomu tak a dokonce se zde nacházela i Elvíra, radostně jsem ji knihu předal a naivně chtěl ať mi něco umíchá, ale bez správných surovin to prý nepůjde a tak mne vyhnala na sběr bylinek a muchomůrek. No ještě že je zde ta hradní park, kam tedy povedou mé další kroky.

Žádné komentáře:

Okomentovat