pátek 24. ledna 2014

Nový přírůstek do sbírky: Wing Commander III: Heart of the Tiger

A je to tady! Se vší parádou na mé polici přistál Wing Commander a zaujal zde své čestné místo.

Původní cena na eBay byla 20 GBP, nebo nejlepší nabídka a tak jsem zkusil 10 GBP a hle, prodejce akceptoval. Dle fotek a popisu mělo býti vše ve skvělé kondici a tak jsme si plácli. 


Netrvalo to více než týden a WC (jedná se o zkratku názvu hry, jasný?) přiletěl.Krásná, velká, lesklá krabice, jůůů! Když jsem ji otevřel, ovanul mne zápach jako z hrobky, ve které se rozložilo něco hnusnýho, no co už, pár dnů na tom našem "čerstvém" vzduchu to spraví.Až na ten odér, byl obsah krabice netknut, stav opravdu jako nový až na CD teda. Ty jsou celkem čtyři a myslím že foto zodpoví vše.


Inu docela mne to vzalo, že by první negativní zkušenost s eBay?A tak jsem započal komunikaci s prodejcem, moc se nekroutil a nabídl vrácení peněz s tím že hru si nechám tak jak je. No nejsem zase až taková sviňa a tak jsem kouknul na GOG, WC3 mají za 6 USD.No paráda, s prodejcem jsem se domluvil, že jak mi vrátí v této hodnotě peníze, vše bude vyřešeno.
Stalo se a já koupil digitální verzi, jenže pak mi to nedalo a zkusil jsem ty CD vyčistit takovou tou vlhčenou věcí na posraný dětský zadky (tímto zdravím DJe a ostatní zasloužilé otce) a světe div se, ony ty CD byly polité nějakým sajrajtem a šlo to dolů, ale i tak ve výsledku byly CD na datové straně takové nějaké jakoby poškrábané, své DVD mechanice jsem to nemohl udělat a tak jsem je netestoval, ale kdo ví, třeba fungují? 


Jedná se o původní UK vydání, které by mělo obsahovat vše, včetně plakátu na zeď, jehož zvláštností je to, že druhá jeho strana patří reklamě na procesory INTEL PENTIUM, na kterých všechny ty báječné hry od Originu budou běhat nejlépe!

Žádné komentáře:

Okomentovat