čtvrtek 30. ledna 2014

Unboxing - Might&Magic X: Legacy

Je tomu už nějaký ten pátek, kdy jsem se odhodlal koupit novou hru, hned při jejím vydání (STALKER:CALL OF PRIPYAT), nyní ten čas nastal znova při příležitosti vydání "deluxe" verze Might & Magic X : Legacy.

Cesta k němu ovšem nebyla nijak snadná! Optimisticky naladěn jsem se magického dne 29.1.2014 vypravil do herního svatostánku jedné nejmenované třípísmenné společnosti.A hle ho, hned od vchodu na mne zářila zeleným svitem krabice mnou žádané edice.Pěkně jsem pozdravil a že bych si sílu&magii přál, místní troll že není problém, já na pultík vysázel pěkných sedm stoveček a s úsměvem čekal na krabičku. A vono né, že se pán spletl, že vono to stojí vosum jako. Na ja, povídám, ale na webu to je za sedum, no jo pane ale tady v obchodě za vosum a už krabičku schovával zpátky. Tak jsem se ho snažil oblomit na nějakou slevu, alespoň pade a von že néé, že to nejde. A tak jsem ho v duchu proklel a s poznámkou že to koupím v obchodě s X na začátku ho opustil. Volal na mne sice něco o dopravě PPL že to vyjde dráž, ale já ho už neposlouchal, jelikož v naší malé vesnici má onen obchod svou prodejnu!Protože již padla tma a mě se nechtělo zajíždět, tak jsem koupi odložil na další den a jel domů.

vše ještě zabaleno

Tímto krokem jsem si však docela naběhl, jelikož další den (dnes) jsem byl shodou zlých náhod a z důvodu špatného postavení hvězd bez auta.Do práce jsem se tedy vypravil městským veřejným dopravním systémem s myšlenkou, že přes den tam zajedu služebním autem. 
Tato možnost však záhy také vzala za své, meeting sem, meeting tam, průser kam se podívám a času málo.O jéje, ale já tu hru prostě chci!A tak jsem se pár minut před koncem pracovní doby vytratil, abych stihnul tramvaj, přes mobil jsem si naplánoval cestu a zjistil, že mne čeká přestup, no hvězdy mi již začaly zase přát a tak tramvaj neměla zpoždění a já tak následně chytl další, která již mířila tím správným směrem. 
 
Zadní strana, zatím ještě s CZ popisy

Zjistil jsem, že cílový waypoint se nachází přímo na výstupní zastávce a ihned po vystoupení jsem rychlým krokem zamířil k oněm magickým dveřím s "X", rychle, rychle, ať mi to nikdo nevykoupí! Vletěl jsem dovnitř, až jsem se za sebe styděl, v prodejně však kromě znuděného trolla nikdo nebyl a regál se zelenými krabičkami byl plný! Hurray, zkusil jsem tedy stejný trik, položil jsem na pult sedum a von kouknul a bez řečí mi vydal krabičku! No vida, že to jde když se chce, udělal jsem v duchu dlouhý nos na trolla z předchozího dne a nyní již klidnějším a jistějším krokem jsem se vypravil zpět na navpoint, ze kterého mi pojede něco zpět do mého doupětě a jak mi napověděl mobil, nyní již bez přestupu...

Rozbaleno :)

HA! Soundtrack, nikým nezván, nikým nečekán


Copak toto asi máme...?

pohlednicééééé!

Jůůů a jako bonus zde je ke stáhnutí M&M6 a první DLC pro M&M X 

A v novém doupěti, bude na zdi viset tato látková mapa!

Z krabičky vypadl ještě DVD box, co v něm asi je?

No hra přeci a s CZ manuálem prosím

To je von, barevnej a lesklej..

Zátiší se hrou, no není to paráda v dnešní době prosím!

Tak teď jenom doufám, že i hra bude stát za to a že ten můj quest bude po zásluze odměněn :)

1 komentář:

  1. To DLC, není DLC, je to nějaká karetní hra. Dungeon a opravdové DLC, prý vydají až později. No a vzhledem k tomu jak je hra po technické stránce domršená, kdo ví kdy to bude.

    OdpovědětVymazat