úterý 15. dubna 2014

Do propasti s ním!


Již několik nocí jsem nemohl spát, ve snech se mi pořád zjevoval ten stejný bubák, byl to obličej nějakého chlapa, který byl děsně vlasatý a fousatý.. pořád mluvil něco o tom, že Britannii hrozí děsné nebezpečí, že byl zrazen svým bratrem, jenž vyvolal arcidémona, který s radostí požírá sličné panny a má v úmyslu unést nejmladší dceru barona Almrica.Pokud tento úkol přijmu, tak bude potřeba dceru ochránit a zlého démona zapudit!



No co myslíte, já blbec to přijal.Inu bubák neztrácel čas a střelhbitě mne teleportoval do hradu barona Almrica.K mé smůle bylo již trochu pozdě, zjevil jsem se zde akorát v momentě, kdy byla baronova dcera unesena.Jen co se tak stalo, do dveří vpadla místní garda, přilákána křikem sličné panny.


Jelikož jsem v místnosti zůstal sám a pouze v pyžamu, byl jsem okamžitě zhodnocen jako prznitel panen a byť baronova dcera v místnosti nebyla, okamžitě jsem byl obviněn ze zločinu únosu a okamžitě k baronovi předveden.


Ten mne ze začátku ignoroval a u svých strážných zjišťoval co a jak.Ti spatřili ohavného trolla, kterak s podivným pytlem přes rameno pádil ke Stygijské propasti a tak se jej jali sledovat.Jen co zahájili sestup do hlubiny, byli přepadeni smrdnutými gobliny a dostali pěkně na prdel, jen tři z nich se vrátili aby baronovi sdělili, že jeho dcera skončila zde, kde zcela jistě bude sloužit jako oběť nějakého pohanského rituálu!


Po této zdrcující zprávě baronovy oči spočinuly na mě s nevyřknutou otázkou a já porozuměl a jal se mu vše vysvětlit.Po mém monologu nastalo tísnivé ticho a po nekonečně dlouhé době baron vyřknul svůj ortel. "nevím čemu věřit, jsi li však nevinný, tak ze Stygijské propasti se zdráv a živ se mnou dcerou vrátíš. Pokud jsi však vinen, již nikdy nespatříš světla denního! Tak bude".
Následně mne strážní popadli a já stále v pyžamu se s nimi vydal na cestu k propasti...



Žádné komentáře:

Okomentovat