úterý 1. dubna 2014

Přátelé končím

Ano je tomu tak, nedostává se mi času a chuti na ty staré vykopávky. Vlčata ožírají venku stromky z důvodu toho, že místo jídla chodí do doupěte balíky z eBay a mé samici již také došla trpělivost, po té, co zjistila že jedno z vlčat leze pro zbytky do odpadkového koše.
Abych situaci zklidnil (a dospěl do stádia duševního klidu), rozhodl jsem se tedy jednorázově svou kompletní sbírku prodat. Nejedná se přitom jenom o krabicovky, ale také o novější hry v DVD obalech. Během dneška zkusím udělat seznam všech her na prodej a dám to sem.
Prosím nabídněte nějakou rozumnou cenu, chtěl bych se minimálně dostat alespoň na částku 10 tis, s tím že zájemce si to vše ode mne odveze.
Je mi to líto ale bohužel, doba je zlá a situace se jeví nezvládnutelná.
Děkuji Vám všem tímto za přízeň a loučím se s vámi, blog ponechám ve stavu tak jak je.
Pokud však o mé vyblitky toužíte, jsem ochoten za nějaké ty malé příspěvky v této činnosti pokračovat i nadále, vše máte ve svých rukou,chapadlech,packách, případně různých výrůstcích.

Update: Nechce se mi to celé sepisovat, tak alespoň foto co můžete dostat.


7 komentářů:

  1. Tak co, byl to aprílový žertík, nebo to nebyl aprílový žertík :)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo no, byl :) jen jsem smutnej, ze se nikdo nechytil, fnuk :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Takové funerální humory si nechejte od cesty. :)

    OdpovědětVymazat
  4. :-) do příště to vypiluji k dokonalosti a budu tomu věnovat přípravný čas, pak se snad někdo chytne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nápady pro příště:

    recenze vzhůru nohama
    recenze na neexistující hry
    3D plakát!
    stíratelné soutěžní políčko!

    OdpovědětVymazat
  6. Už som sa zľakol :D ale na príspevok som natrafil až teraz. Dlho som tu nebol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Che, moje poťouchlé já se raduje, byť trochu pozdě, ale přece :) Děkuji za to Liso :)

      Vymazat