úterý 22. dubna 2014

UUI: Toto je první den mého uvěznění...


... a cítím se najezený a vzhůru, odhaduji že je něco kolem poledne.Vstupní dveře se s lomozem za mnou zavřely a já se ocitl ve tmě a chladu.Za nějakou dobu se oči přivykly tmě a já spatřil na zemi ležet pochodeň, kterou se mi následně povedlo zažehnout.
Okolo sebe jsem viděl jen studenou skálu a cestu vedoucí hlouběji do nitra propasti, nebo kam vlastně.No co už, když jsem se nechal do toho vtáhnout, tak se pokusím úkol na má bedra vložený splnit.
Dle nalezené mapy se nacházím v prvním patře tohoto bohem zatraceného místa a vůbec netuším co zde na mne čeká, dle strážných byla baronova dcera naposledy spatřena na zádech obludného trola, který zmizel právě zde.

Dveře se zabouchly a já nechal klíče v zámku... z druhé strany ....

Dle pověstí, které se tradují okolo tohoto místa, je Styžská hlubina nepovedený pokus mága Cabiruse, který se zde snažil stvořit utopickou společnost, jenž bude oddána vědění a míru a jedno jestli se bude jednat o lidi, trpaslíky, gobliny či jinou havěť.Něco se však posralo a jak viděl Cabirus výsledek své práce, raději spáchal sebevraždu jedem.Jeho následovníci se následně rozdělili, každý z národů obsadil jedno patro a začal se starat sám o sebe.Raději jsem nad tím přestal přemýšlet a vydal  se na cestu.

.. jedna z mrtvol třímala ve svém pařátu kus plesnivé látky s načrtnutou mapou

První patro bylo obýváno civilizovanou rasou goblinů, jedni byli šedí a neměli rádi ty druhé, zelené gobliny, tvrdili o nich že jsou hloupí a že dělají gobliní rase jen ostudu.Zvláštní je, že to stejné tvrdili i zelení o šedých, no čert se v tom vyznej.Při svém putování jsem našel použitelnou dýku a palcát, vzhledem ke své specializaci na sečné zbraně jsem dal nakonec přednost dýce.

a kam teď ...

Při svém bloudění temnými chodbami jsem narazil na pár nešťastníků, kteří pobyt na tomto místě nezvládli a protože jim už by to bylo k ničemu, tak jsem své pyžamo vyměnil za jejich kožené kalhoty, vestu a čapku.Doufám jen, že ty zaschlé hnědavé fleky na kalhotech byly od zaschlé krve a ne od něčeho jiného..

smrtelný nepřítel obývající místní chodby

Také jsem objevil pár runových kamenů, pomocí kterých jsem schopen skládat jednoduchá kouzla, díky bohu za lexikon kouzel, který jsem četl před spaním, než mne onen ošklivý xicht transferoval do Britannie, potažmo sem, alespoň vím jak je poskládat abych dosáhl kýženého kouzla.Při průzkumu tohoto bludiště se mi ještě povedlo zahučet do místní temné řeky, kde mne chtěla sežrat jakásik ošklivá chobotnice? no na poslední chvíli se mi podařilo vydrápat z vody ven, brrr, ty její slizké chapadla cítím na své zadnici ještě teď!
Kromě schodiště do nižšího patra jsem už nic jiného neobjevil a tak jsem své kroky zamířil právě tam.

Žádné komentáře:

Okomentovat