pátek 10. října 2014

UUI: Patro šesté

Po nezbytné návštěvě u trpasličího kováře Shaka, jsem se vypravil na průzkum dalšího, tentokráte již šestého patra, které by mělo být osídleno místní inteligencí - mágy, kteří si nechávají říkat "Veštci měsíčního kamene"

Krátká vstupní hala mne od schodiště zavedla na rozcestí ve tvaru kříže, kde jsem se tak nějak bez váhání vydal jižním směrem, jenž mne dovedl k ubikacím mágů.



A bylo jich tady ubytováno tedy řádně, postupně jsem je všechny navštívil a s každým si promluvil, kromě takových těch nevrlý typů jsem narazil i na ty více sdílnější, kteří mi poskytly vodítka k tomu abych mohl získat další Cabirusovi talismany.Čekal na mne souboj s golemem, který má štít odvahy, také jsem narazil na doktora Sovu, který mi byl vděčný za to, že jsem u hadounů osvobodil jeho učně - nemluvného a tak mi sdělil postup jak získat další talisman - víno soucítění.


Nejlepší byl však mág jménem Fyrgen, ten mi ukázal jak se zhulit pomocí louče a zvláštního koření, které se zde dalo nalézt, zažili jsme tak spolu veselé chvilky a taky došlo na nějaké ty vize, zjevil se mi nějaký talisman, který říkal něco ve smyslu "to jsem já, pohár zázraků, najdeš mne pomocí speciální mantryyyy.." pak se zachechtal a zmizel.Inu ať to byla halucinace či ne, prověřit se to musí, no ne?


Ale nejprve je třeba se vypravit na golema, to by měl být snadné a tak jsem se dle instrukcí propletl chodbami k lávovému jezeru, na jehož ostrůvku uprostřed zevloval zmíněný golem.Přeskočil jsem tedy k němu a dal se do řeči, jako že má něco co já chci a jestli by mi to jako nedal jen tak a já bych zase šel.
Místo odpovědi mě praštil po hlavě, až jsem z toho viděl kolem sebe lítat všechny talismany, přičemž je vedl chechtající se pohár.. asi jsem to vážně s tím kořením trochu přehnal.
Sebral jsem se ze země a zuřivě se za podpory útočných kouzel vrhnul na ten kus kamene.Kupodivu to netrvalo až tak dlouho a pro změnu se teď po zemi válel golem, tak jsem mu už dal pokoj a on mi na oplátku daroval štít odvahy. 


Tak, teď je třeba najít víno, Sova řekl jasně, jdi do schůzovní haly, tam se dej směr východ až dojdeš do místnosti se šachovnicí na zemi, jdi do jihovýchodního rohu a tam nadzvedni dlaždici a objeví se ti skrýš alkoholikova.Jak řekl, tak jsem udělal a na udaných souřadnicích víno opravdu odhalil, inu to nebylo těžké!

Při svých cestách jsem ještě narazil na mága jménem Morlock, který chtěl ať mu donesu knihu od jeho kamaráda Bronuse, jenž obývá východní část ubikací. No chtěl jsem ho poslat někam, ale když mi za to slíbil, že mi prozradí kde se nachází kniha poctivosti, což je další talisman, neváhal jsem a vypravil jsem se za tím jeho Bronusem.Ten mi kupodivu bez remcání a mučení knihu dal a já ji slavnostně přinesl Morlockovi, který mi pak celý šťastný do mapy zakreslil pozici tajných dveří vedoucích k talismanu.Získat jej už byla hračka.


Teď už byl nejvyšší čas začít hledat cestu do sedmého patra, kde by se měl nacházet cíl toho všeho mého snažení, zlý mág Tyball s baronovou dcerou!
Při hledání schodiště jsem v severovýchodních jeskyních narazil na naštvaně se tvářícího ducha, dokonce měl i jméno, prý se jmenuje Warren Spector a prej to celé tady vybudoval.. bláznivý duch, bylo mi ho líto a tak jsem ho nechal být a pokračoval v cestě dále.


Pak jsem ještě narazil na srandovně mluvící dveře, které vlastně nebyly dveře ale mág, který se do jejich podoby dobrovolně zaklel, prej vymyslel nové kouzlo a pojmenoval jej "sheet of lighting" , ale prej se mu kolegové smáli, že to zní jako "shit of lighting" a tak se naštval a tady teď už několik let trucuje... ti kouzelníci jsou vážně blázni... 


Naštěstí jsem mezitím našel schody vedoucí dále a tak jsem spánkem načerpal sil a magickou sílu a vydal se čelit finálnímu zlu!

Žádné komentáře:

Okomentovat