pondělí 28. srpna 2017

Lucasí hejno se rozrůstá

Ani vám nevím jak, ale už je to tak, opět tady byl pošťák! No, abych nekecal, je tomu již nějaký ten pátek, co mi to do doupěte nanosil, teď ale nastal ten správný čas to všem ukázat!
Takže copak to tady máme jako první... možná to není zase až tak vyhledávaná klasika (aktuálně na databázi her nějakých 56%), ale minimálně kvůli pěkné krabici za to stojí! I když víte co, je to sice stupidní koridorová střílečka, ale prostě, dyť to jsou ty hvězdné vojny VOE! a mě to bavilo, což mne nakonec dohnalo k tomu, pořídit si i druhý díl, který je na tom kupodivu ještě lépe než první díl (aktuálně 54%)! Ten jsem ale zatím ještě nerozehrál - má frustrace, z neschopnosti dotáhnout první díl do úspěšného konce, mi to ještě nedovolila ...



Star Wars: Rebel Assault

  

Krabice větších rozměrů z tvrdého kartonu s moc pěkným obrázkem, evokujícím zlatou éru osmdesátek.


Star Wars: Rebel Assault II - The Hidden Empire


 
Krabička pěkná z tvrdého kartonu, potisk kvalitní, jen ten obsah takto velké krabice je pěkně nuzný! Holt obal prodává a zákazník v takto velké krabici čeká minimálně dokonalý model X-winga..


Full Throttle

  

Jedna z mých nejoblíbenějších adventur v UK balení, dvoudílná pevná krabice, opět s kvalitním potiskem a nyní i s nějakým tím obsahem! Rock&Roll Baby!

Outlaws

  

Tak drahá vlčata, již je čas nabrousit si tesáčky, nenápadně se vyčůrat sousedce do květináče a jít chrápat, ale dnes místo nějaké té nahaté karkulky si raději prohlédněte další stylovou Lucasí krabičku, budu se sice opakovat, ale opět s parádním potiskem, škoda jen opět klasicky ubohého obsahu v tomto případě je ale ještě přítomno CD č.2 se soundtrackem ke hře.

4 komentáře:

  1. Krabice s Rebel Assaulty by mě osobně příliš nelákaly, ovšem Outlaws, to je pecka! :) Full Throttle taky mám, v trochu jiném vydání - http://www.high-voltage.cz/2016/krabice-full-throttle/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je US verze, také jsem ji na eBay ulovil, ale to co mi tehdy přišlo za plesnivou a smradlavou věc, škoda mluvit, celé to šlo do koše.. už si ani nepamatuji kolik peněz jsem tehdy vybojoval zpět (jestli vůbec tedy). Škoda že v tom mém vydání chybí ten jejich Adventurer časopis ... ten se mi moc líbí, ten by jsi mi určitě mohl dát.... opravdu? ne? nechceš o tom ještě popřemýšlet..?

      Vymazat
  2. Outlaws tedy závidím, obzvláště ten soundtrack.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to bylo účelem zveřejněného postu :-)

      Díky za to, Outlaws je opravdu fajn, chystám se ho opětovně zahrát a snad i dohrát, máš pravdu v tom, že soundtrack je parádní.

      Kupodivu jsem toho Otlawsa sehnal tady v ČR a to ještě za rozumné peníze ve stavu skoro novém, mám z něj vážně radost.

      Vymazat