pátek 18. srpna 2017

Nové věci na barter




Při ehm, úklidu?, jsem narazil na pár věcí, které bych v případě zájmu nejlépe směnil za něco jiného, popis a fotky níže, případně v barter sekci. Stav všech je myslím velice slušný.


1) Full Throttle v edici White label, jelikož se mi už povedlo sehnat původní krabicové vydání, toto mi zůstalo navíc



2) Rebel Assault I, stejná story jako v případě plného plynu


3) US Navy fighters v gold edici





Manuál sám o sobě má přes 180 stránek

4) Battle isle : the Andosia war

 








3 komentáře:

  1. Čistě teoreticky, na kolik by přišla ta letadélka? Není to sice úplně můj šálek kávy, ale co, krabice! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No než prodávat, raději bych to s tebou za něco vyměnil :) Možná by tě ale více zaujaly nově přidané položky 11 a 12..?

      Vymazat
  2. Oboje jsou pěkné kousky, ale obávám se, že bys za ně chtěl víc, než jsem aktuálně schopen vydat :) Na výměnu bohužel nic hodnotného nemám, samý odpad, nepočítám-li pár starých SCORE a prázdných krabic :(

    OdpovědětVymazat