čtvrtek 17. srpna 2017

Nový přírustek do sbírky: Privateer 1 + 2

Jak je zmíněno níže, nějak jsem se nadchnul do Privateera a jelikož jsem spíše na ty hmotné statky, ikonka na GOGu mi nestačila a tak jsem sobě Privateera zakoupil a to hned dva!



Příběh dodávky dílu prvního nebyl úplně šťastný, přičemž ze začátku to vypadalo úplně skvěle.


V aukci se objevil extrémně zachovalý kousek, krabice vypadala jak nová bez poškození. Cenu se z původních 50ti dolarů podařilo usmlouvat na nějakých 38$, k tomu pošta a celní poplatky, celkem asi kolem 60ti  USD. Odesláno bylo druhý den po zaplacení, v mých pařátech za cca 14 dní.


Hrůza mne objala, země se přestala točit a neočekávaně se ochladilo, když jsem otevřel neponičenou krabici, ve které hra přišla. Jelikož krabice nebyla o moc větší, než krabice se hrou, byla v ní docela natěsno a byl problém ji nějak slušně vytáhnout. Toto ale asi neřešil nějaký imbecil, který prováděl celní prohlídku. Oproti fotkám z aukce přišla krabice natrhnutá a zmačkaná v té části, za kterou to asi imbecil na celním vytahoval ven.


Dohra ale nakonec byla v rámci možností pozitivní, s tímto problémem jsem kontaktoval prodejce, ten se k tomu postavil a byť to nebyla tak úplně jeho chyba, nabídl vrácení poloviny částky za hru. No ale s tím jsem nakonec nesouhlasil, přeci jen by zde byla pořád velká ztráta. Vzhledem k tomu že to šlo přes eBay shipping program, tak jsem kontaktoval je.


Během tří dnů byl můj případ vyřešen k mé naprosté spokojenosti, celou zaplacenou částku včetně cla jsem dostal zpátky na svůj účet (platil jsem napřímo kartou) s tím, že si mám hru nechat. Inu, tak jsem jim slušně poděkoval a za ušetřené peníze si Privateera druhého objednal, vyhrál jsem ho za 1€ + 8€ pošta, stav velice slušný.

















2 komentáře:

  1. Horor story se šťastným koncem, pěkný přírůstek do sbírky! Btw. vítám zpět mezi živými, jde jen o jednorázové vzepětí sil, nebo se můžu těšit na další obsah? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Sledgei, dobrý den,
      Děkuji za první komentář po "dlouhé" době, vypadá to, že zombie vstává z hrobu :)

      Vymazat