úterý 12. září 2017

Nový přírustek do sbírky: Gateway

Legendární firmu Legend není asi třeba nějak extra představovat, kdo by neznal jedny z nejlepších herních vyprávěčů .. Nicméně o téhle hře jsem neměl ponětí až do té doby...
.. co jsem na ní náhodou narazil v diskuzi na databázi her o úplně jiné hře, byť je třeba říci, že ta měla také v názvu Gateway....., ale do the Savage Frontier ..
 
 
A tak jsem tedy udělal tu chybu a na zmíněný odkaz kliknul, hru stáhl na zkoušku a ihned na několik hodin u ní zkysnul. Příběh zde servírovaný mne natolik zaujal, že jsem ze zvědavosti i knižní předlohu vyhledal a souběžně s hrou se do ní pustil a je třeba říci, že byť si hra z knihy bere jen část, obojí je skvělé (v případě knihy první díl, druhý je o něco slabší).
 
Jak jistě už víte, fyzično je pro mne více, nežli ty nuly a jedničky v Matrixu a tak jsem byl nucen si pořídit původní krabicové vydání a to hned v edici s clue bookem prosím!
 
Inu a co bych to byl za chlubitele, kdybych se o to nepodělil i s vámi méně šťastnými, takže otevřete oči, krabice přichází!
 
 
Pevná dvoudílná kartónová krabice se chlubí parádní ilustrací, jenž je mi bližší, než ta původní knižní.
 
 
Zadní strana je trochu ošoupaná, ale dá se říci, že krabice je stále v docela dobré kondici.
 
 
Obsah krabice je v porovnání s dnešní digitální produkcí či "krabicovými" DVD vydáními obsáhlý
  • osm disket se hrou
  • odpovědní kartička a upozornění pro uživatele moderních zvukových karet
  • samostatný obsáhlý manuál
  • katalog her od vydavatele Accolade, který zajišťoval distribuci hry
  • stránka s "katalogem" her od Legendu
  • a na krabici zmíněný (velice netypický) CLUE BOOK
 Tak a teď je čas se zpátky vrátit na Gateway a konečně přijít na záhadu HEECHEE ...
 
 

2 komentáře:

  1. První knižní Gateway je jednoznačně nejlepší, tu atmosféru zmaru nebezpečných výprav do hlubokého vesmíru prostřednictvím dokonale cizí technologie vystihl autor znamenitě. Další knihy jsou trochu slabší, ale i tak mi ta série vyloženě přišla k chuti. Snad jen neustálého psychoblábolu tam bylo na můj vkus trochu moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První kniha super, druhá už mne až tak úplně nebrala, byť ke konci se to notně zlepšilo. S třetím dílem tedy nějakou dobu ještě počkám..

      Vymazat